Programa d’Educació per a la Salut: Ensenyant als mestres sobre el trastorn de dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH)
Autor: Cruz i Forn, Andrea
Tutor: Prat Martínez, Maria Mercè
Data: 2014
Resum:
El trastorn de dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH) està caracteritzat per la impulsivitat, la manca d’atenció i la hiperactivitat donant complicacions a l’àmbit acadèmic i portant a un possible fracàs escolar. La seva prevalença en edat infantil és del 3 al 5% però estudis recents marquen un augment fins al 10% en quinze anys. D’aquí s’extreu la necessitat de què els mestres sàpiguen detectar signes i símptomes d’alarma susceptibles a ser estudiats, i un cop l’infant estigui diagnosticat a ... The attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) is characterized by the impulsiveness, the fault of attention and the hyperactivity giving complications in the academic ambit and leading to possible scholastic failure. Her prevalence in children is between 3 and 5% but recent studies mark an increase to 10% in fifteen years. From here is extracted the need to the teachers should to know how detect the alarm signs and symptoms susceptible to being studied, and one time the child was diagnosed ...